Kiezen uit verschillende work-outs bij de sportschool

sportschool rotterdam

Sporten in Rotterdam, vlakbij het centraal station Rotterdam? Bij de sportschool sportschool in Rotterdam kun je kiezen uit uiteenlopende work-outs. Zo kun je gaan voor cardio of krachttraining als je je zelf echt even wilt uitdagen. Ook is er de mogelijkheid om ‘company workout’ te doen met een personal trainer in Rotterdam. Deze is geschikt voor de medewerkers van je bedrijf. Als je behoefte hebt om even zen te worden tussen alle alledaagse druktes, kun je gaan voor een yoga work-out.

 

 

Cardio en krachttraining

De ‘RDAM work-out’ combineert cardio en krachttraining in een les. Er worden verschillende soorten materialen gebruikt die iedere les weer worden afgewisseld. De ene les staat in teken van kettlebells en medicin bells en de andere les worden er battle ropes en slammers gebruikt. Tijdens de les mag je zelf de intensiteit bepalen. De trainer motiveert je om alles uit de training te halen. Er zijn verschillende tijden waarop je kunt deelnemen aan deze work-out. Zo is er een moment tussen de middag die 30 minuten duurt en in de ochtend en de avond duurt deze training 60 minuten.

Ee andere training waar cardio en krachttraining worden gecombineerd is boksen. Door de snelle en krachtige bewegingen verbrand je veel calorieën.

Als je alleen wilt focussen op kracht is de ‘power workout’ een goede optie. Je gaat kracht trainen op het niveau dat bij jou past. Dit is een goede aanvulling wanneer je meer kracht wilt opbouwen als hardloper maar ook als je gewoon wat meer gespierd wilt worden.

De ‘Athlete work-out’ is een echte cardio work-out waarbij je focust op conditie, flexibiliteit en coördinatie. Er worden geen materialen gebruikt tijdens deze training want je gebruikt alleen je eigen gewicht. Voorafgaand wordt eerst een warming up gedaan en vervolgens ga je echt aan de slag.

 

Yoga in de sportschool

Bij yoga staan er eigenlijk drie elementen centraal, namelijk flexibiliteit, spierkracht en relaxen. Door aan yoga te doen worden je spieren langer en wordt je in balans gebracht.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*